From the Blog

Coca-Cola vagy Pepsi? Android vagy iPhone? – Ítéletet mondtak a fogyasztók

Már nem lepődünk meg, ha azt látjuk, hogy egy-egy új iPhone bevezetésénél kígyózó sorok állnak az üzletek előtt. Akkor sem, ha valaki nagy lelkesedéssel bizonygatja, hogy a Coca-Cola az igazi, a Pepsi csak utánzat. A márkahűség erős kapocs és óriási fegyvertény lehet a fogyasztói cikkeket gyártó vállalatok kezében. De kik a nagy nyertesek? Egy friss […]

Continue Reading

Húsz nagy magyarországi szereplőn múlik a dekarbonizációs célok elérésének java

Fenntartható növekedés mellett elképzelhetetlen a szén-dioxid-leválasztás, -felhasználás és -tárolás (carbon capture, utilization and storage – CCU/S) nélkül elérni a dekarbonizációs célokat – hangsúlyozta szombaton egy szegedi könyvbemutatón Lantos Csaba energiaügyi miniszter. Maga a környv pedig éppen a CCU/S hazai iparági lehetőségeit járta körbe és megállapította, hogy Magyarországon jelentős kibocsátáscsökkentés érhető el viszonylag kevés szereplő bevonásával […]

Continue Reading

Leleplezték a nagy AI-robbanást: erre jutott a mesterséges intelligencia boom szűk egy év alatt

A generatív AI eszközök robbanásszerűen terjednek a vállalatok körében – állapította meg a McKinsey friss éves AI-témában készített felmérése. Kevesebb mint egy évvel azután, hogy a ChatGPT, majd az OpenAI váratlan lépése után lóhalálában piacra dobott eszközök debütáltak, a felmérésben részt vevők egyharmada állítja, hogy szervezeteik rendszeresen használják a generatív AI-t legalább egy üzleti területen. […]

Continue Reading